Szállítási és fizetési információk

Szállítás


  • Szállítási módok:
    A szállítási díjak, a ténylegesen kiszállított értékekre vonatkoznak. 
  • Futárszolgálat:
    Magyarország egész területén. A megrendelt tételeket a megadott címre a trans-o-flex futárszolgálat szállítja Önnek. Vásárlóink a kézbesítést kérhetik lakóhelyükre vagy munkahelyi címükre is!

  • Szállítási idő:
    Házhozszállítás esetén a megrendelt termékek a megrendeléstől számítva (készleten lévő termékek esetében) 2-4 munkanap alatt kerülnek kiszállításra, az éppen beérkezett rendelések mennyiségétől függően. Amennyiben a megrendelt termék esetleg nincs készleten, akkor a várható kiszállítási időről emailben értesítjük.
  • Bútorok rendelése:
    Bútorzat megrendelése esetén egyedi szállítási ajánlatot adunk minden esetben. Bútor jellegű, nagy súlyú termékek árát előre utalással kérjük kiegyenlíteni, amelynek oka ez eseteleges átvételi nehézségek elkerülése. Utalásos számlát küldünk emailben a rendelés leadását követően, amikor már a termék becsomagolása megtörtént.

  •  Személyes átvétel:
    Értesítését követően személyesen veheti át a termékeket az Ön által kijelölt szaküzletünkben. Ebben az esetben szállítási díjat nem számítunk fel. A megrendelés leadásakor adja meg, hogy melyik REXTRA szaküzletben szeretné átvenni a termékeket. Szaküzleteinket és azok nyitvatartási idejét ide kattintva olvashatja.
  • Átvétel Pick Pack ponton:
    Személyes átvétel az ország több mint 600 pontján! A megrendelt csomagokat Pick Pack Pontokon is átveheti. Az értesítést követően a PickPack központba szállítjuk csomagját. Ezek után a PickPack pont veszi fel a kapcsolatot Önnel, ha a kért pontban átvehető a csomag. A maximális súly nem haladhatja meg a 20 kg-ot csomagonként.
  • Szállítási költségek:
    Trans-O-Flex futárszolgálattal szállítás helyszínre, előre utalással: 1.500.-HUF
    Trans-O-Flex futárszolgálattal szállítás helyszínre, utánvétes fizetési móddal: 2.000.-HUF
    Pick Pack ponton történő átvétel előre utalással: 975.- HUF
    Pick Pack ponton történő átvétel utánvétes készpénzes vagy bankkártyás fizetéssel: 1.475.-HUF
    Amennyiben a rendelés összege eléri, vagy meghaladja a 15.000 Ft-ot, a kiszállítás ingyenes (kivéve bútorok esetében). 

    Szállítás

    SZÁLLÍTÁSI KÖLTSÉG UTÁNVÉTTEL
    SúlySzállítási költség
    0 kg-tól15 kg-ig2.000 Ft
    15,1 kg-tól30 kg-ig3.800 Ft
    30,1 kg-tól50 kg-ig5.600 Ft
    50,1 kg-tól100 kg-ig8.100 Ft

    * Minden a továbbiakban megkezdett 50 kg, 3.040 Ft többletköltséggel jár.



Kérjük vegye figyelembe, hogy egy adott szállítást akkor tudunk megkezdeni, ha a megrendelt termékek raktárunkban megtalálhatóak. Megközelítőleges készletinformációt mindig az adott termék adatlapján talál, melyek a hozzávetőleges tájékoztatás célját szolgálják. A valós készlet a kiírttól eltérhet. Külföldi címre történő szállítás esetén a szállítási költségek magasabbak lehetnek. Viszonteladó partnereknek az internetes áruházban vásárolt termékekre a szállítási költség az itt feltüntetett díjaktól eltérhet.



Fizetés


  • Utánvéttel a futárnak:
    Trans-O-Flex futárszolgálattal történő szállításkor a csomag átvételekor készpénzben, Pick Pack ponton történő átvételkor az adott terminálban készpénzzel, vagy bankkártyával teljesíthető. 
  • Előreutalással:
    Ha ezt a fizetési módot választja, akkor a megrendelés leadását követően a rendelés ellenértékét el kell utalnia a Rextra Kft. számlaszámára. Erről a megrendelés leadásakor webáruházunk tájékoztatni fogja.
    A REXTRA Kft. számlaszáma: (Raiffeisen Bank) 12001008-01454738-00100001
    Utaláskor a megjegyzés rovatba kérjük, tüntesse fel a megrendelés sorszámát!
    Kiegyenlítését követően a megadott szállítási mód alapján veheti át a termékeket.
  • Helyszínen készpénzzel vagy bankkártyával:
    Értesítését követően személyesen veheti át a termékeket az Ön által kijelölt szaküzletünkben. Ebben az esetben szállítási díjat nem számítunk fel.
    A megrendelés leadásakor adja meg, hogy melyik REXTRA szaküzletben szeretné átvenni a termékeket. Szaküzleteinket és azok nyitvatartási idejét ide kattintva tekintheti meg.
  • Visszáru, csere:
    Visszáru és cserével kapcsolatos tájékoztatásért keresse fel a Szolgáltatások -> Javítás és garancia oldalt.
    Ha ismeri a feltételeket, akkor a terméket / termékeket / csomagot a saját REXTRA azonosítójával bejelentkezve az adminisztrációs felületén, vagy a Visszáru pont alatt küldheti vissza.


BANKKÁRTYÁS FIZETÉS ADATVÉDELMI KÉRDÉSEI

 

*A rextra.hu webshop kártyás fizetési szolgáltatását az OTP Simplepay online fizetési megoldása szolgálja ki.


A Simple Online Fizetési Rendszert az OTP Mobil Kft. fejleszti és üzemelteti. Az OTP Mobil Kft. az OTP Csoport tagja. Az OTP Mobil Kft. az elektronikus és okoseszköz alapú kereskedelem területén rendelkezik kiterjedt szolgáltatásportfolióval. Termékei Simple márkanév alatt találhatók meg a piacon. 


Simple Online Fizetési Rendszer: A szolgáltatást igénybe vevő vásárlók online vásárlások esetében választhatják a Simple egyszerű és biztonságos fizetési megoldását. Ekkor a megszokott módon, a Simple felületén intézhetik fizetésüket. A fizetés folyamata megegyezik a bankok hasonló szolgáltatása keretében kínált fizetési eljárással. A szolgáltatás alatt a felhasználó, így a kártyabirtokos biztonságát szem előtt tartva a Simple tranzakciókat folyamatosan figyeli, s nem várt események megelőzésében nyújt segítséget.


További információért kérjük, látogasson el a www.simple.hu honlapra!

Ügyfélszolgálat: 06 1 3666 611, ugyfelszolgalat@simple.hu


MELYEK A TRANZAKCIÓ LÉPÉSEI?


A „Fizetés” gombra kattintva Ön átkerül a Simple fizetési oldalára, ahol a bankkártya adatai megadásával elindítja a tranzakciót.


A kártyaadatok megadását követően kérjük, ellenőrizze az adatok helyességét.


A tranzakció feldolgozása elindul a banki feldolgozó rendszerekben.


A fizetés eredményéről Ön e-mail útján is értesítést kap, valamint visszairányítjuk a szolgáltató oldalára.


ELFOGADOTT KÁRTYATÍPUSOK


Figyelem! A Maestro és Visa Electron kártyák esetében a kibocsátó bank határozza meg a kártya internetes használatát. Amennyiben a kibocsátó bank engedélyezte, abban az esetben rendszerünk képes elfogadni.


BIZTONSÁG


Online fizetés során a rendelés esetén kért adatok megadását követően a webáruház fizetést előkészítő oldaláról a Simple biztonságos fizetőoldalára kerül át a vásárló, ahol a fizetéshez szükséges kártyaadatokat szükséges megadni. A Simple fizetőoldal adattartalmáról a kereskedő nem szerez tudomást, mivel az tőle független és védett internetes oldal.

Ha a fizetési oldalról visszalép, megszakad a tranzakció, s törlődik a kosara. Ilyenkor kifizetheti félbemaradt rendelését a Korábbi rendeléseim felületen bejelentkezés után.


MIRE FIGYELJEN FIZETÉSKOR?

Bankkártyával történő fizetésről


- A kártyabirtokosok számára az internetes fizetés, csakúgy, mint a hagyományos POS terminálon történő fizetés díjmentes.


- Ma már a Maestro bankkártyával is lehet fizetni az interneten. Részletekért érdeklődjön kibocsátó bankjánál.


- A kártyatársaságok a kártyabirtokosok érdekeit védik, ezért amennyiben kártyával vásárol és a kereskedő nem teljesít, úgy a kibocsátó bankjánál megadott reklamáció keretében érvényesítheti panaszát, melynek jogossága esetén Ön visszakapja a pénzt.


- A kártyabirtokosok azonosításátszolgálja a kártya aláírási paneljében található 3 jegyű ellenőrző kód – amit CVC2-nek vagy CVV2-nek isszoktak nevezni – (a 3 jegyű ellenőrző kód megtalálható a kártyaszám, illetve annak utolsó négy számjegye után). Ezt a kódot kérjük, ugyanolyan gondossággal kezelje, mint a PIN kódot!


Bankkártyájának adatait semmilyen szerveren nem őrizzük, s nincs hozzáférésünk kártyaadataihoz, nem tudunk utólag újabb tranzakciókat indítani az Ön kártyaadataival, így ezt minden esetben Önnek kell megtennie, ha ismét vásárolna nálunk. 


Hozzáférünk ugyanakkor az adott napi tranzakciók listájához, ahol ellenőrizni tudjuk, hogy sikeres volt-e a fizetés. Ezen a felületen a kártyájának első 6 és utolsó 4 karakterét látjuk, ill. a kártya lejérati dátumát. A biztonsági kódot, a teljes kártyaszámot és az Ön nevét nem tudjuk elérni, így nem tudunk visszaélni adataival.


Amennyiben valamilyen oknál fogva elállna utólag a már kifizetett megrendeléstől, rendszerünkön keresztül kezdeményezhetjük a részünkre átutalt összeg visszautalását. Ilyenkor általában azonnal visszaérkezik a korábban kifizetett összeg a számlájára. 


Kollégáink folyamatosan figyelemmel kísérik az online fizetési tranzakciókat, s amennyiben valamilyen hibát tapasztalt, azonnal utánajárunk annak kérésére.

Abban az esetben, ha nem tudjuk teljes egészében teljesíteni előre kifizetett rendelését, az átutalt összeget visszautaljuk azonnal az Ön számlájára.


ADATTOVÁBBÍTÁSI NYILATKOZAT


„Elfogadom, hogy a REXTRA Kereskedelmi Kft. (2000 Szentendre, Rózsa u. 16.) által a rextra.hu felhasználói adatbázisában tárolt alábbi személyes adataim átadásra kerüljenek az OTP Mobil Kft. (1093 Budapest, Közraktár u. 30-32.), mint adatkezelő részére. A továbbított adatok köre: felhasználónév, vezetéknév, keresztnév, ország, telefonszám, e-mail cím. Az adattovábbítás célja: a felhasználók részére történő ügyfélszolgálati segítségnyújtás, a tranzakciók visszaigazolása és a felhasználók védelme érdekében végzett fraud-monitoring.”

További információ a bankkártyás fizetéssel kapcsolatban:  SimplePay vásárlói tájékoztató

 

További információkkal kapcsolatban keresse fel a Segítségnyújtás a vásárláshoz menüpontot!