Javítás és garancia

A 151 / 2003 (IX.22) Kormányrendelet alapján a cégünk által forgalmazott termékekre az itt leírt feltételek mellett 12 hónap jótállást vállalunk. Ettől bizonyos esetekben eltérhetünk (pl. HEINE termékeknél 5 év garancia). Az egyszer használatos termékeinkre nincs garancia idő. Minden termékünket érvényes jótállási jeggyel szállítjuk. Ha nem találja a jegyet a termék dobozában, kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot. Kérjük, hogy a jótállási jegyet gondosan őrizze meg! A jótállási jegy elvesztése, utólagos, második fél által történő átírása, törlése, módosítása esetén a garancia érvényét veszti. Garanciát jótállási jeggyel (eredeti) és az eredeti számlával, vagy az eredeti számla másolatával érvényesíthet. A jótállási feltételek a jótállási jegyben vannak részletezve, termékenként eltérőek lehetnek. Ha terméket kíván visszaküldeni részünkre, akkor azt a Visszáru menüpontban teheti meg, a visszaküldésre pedig a következő lehetőségei vannak:


Postai úton


Személyesen


Futárszolgálattal

A termék 2 kg-ig normál levélként is feladható, rövid kísérőlevéllel. Javasoljuk, hogy ajánlott szelvénnyel lássák el a csomagot! A termék megérkezését követően felvesszük Önnel a kapcsolatot. Szükség esetén fel is adjuk Önnek a csere terméket futárszolgálattal. Az újbóli fuvardíjat természetesen ebben az esetben nem kell megfizetnie utánvéttel.

Meghibásodott terméket / termékeket a REXTRA szakszervizében (2000 Szentendre, Rózsa u. 16., zöld épület), vagy a REXTRA szaküzleteiben díjmentesen veszünk át. Feladjuk Önnek a csereterméket egy visszárumatricával.
Kézbesítéskor a visszaküldendõ termék csomagjára rá kell ragasztani a matricát, és odaadni a futárnak, aki visszahozza nekünk a terméke
t.

 

A javításról

Meghibásodott terméket / termékeket a REXTRA szakszervizében (2000 Szentendre, Rózsa u. 16., zöld épület), vagy a REXTRA szaküzleteiben díjmentesen veszünk át.

 

Jótállást kizáró tényezők

  • Helytelen szállítás, tárolás, erőszakos külső behatás, külső kábel szakadás, elemi csapás (pl.: villámcsapás, túlfeszültség) okozta rongálódás
  • Szervizen kívül végzett beavatkozás, javítás, bővítés, átalakítás
  • Szakszerűtlen kezelés
  • Hibásan telepített, nem jogtiszta szoftver vagy vírus okozta meghibásodás
  • Egyéb kizáró tényezők

 

Vásárlói jogok

  • Ha a termék a vásárlástól számított 14 napon belül, szakszerű üzembehelyezés és kezelés mellett meghibásodott, Ön kérheti annak azonos típusú új termékre való cseréjét
  • A vásárló a termék díjmentes javítását kérheti
  • Ha a cserére nincs lehetőség, úgy a vásárlási szerződéstől elállhat és a vételárat kérheti vissza
Listázás:
Rendezés:
Garanciaidőn túli termék javítás Alacsony készlet

Garanciaidőn túli termék javítás

Javítassa meg velünk régi termékét! Küldje el termékét szakszervizünkbe, ahol előzetes árajánlatot..

9,525 Ft