Szerviz és garanciális javítás

      
(kép illusztráció)

GARANCIÁLIS ÜGYINTÉZÉS

5 LÉPÉS A GYORS ÉS ZÖKKENŐMENTES GARANCIÁLIS ÜGYINTÉZÉSHEZ
  • Győződjön meg róla, hogy készüléke valóban meghibásodott-e!
    Ellenőrizze a tápkábelt, az áramellátást, szükség esetén cseréljen elemet, akkumulátor töltöttségét ellenőrizze
    Kapcsolja ki és kapcsolja be újra a készüléket
    Győződjön meg róla, hogy a készüléket a használati utasításnak megfelelő módon kívánja-e üzemeltetni.
  • Készítse elő a garancia érvényesítéséhez szükséges dokumentumokat!
    A vásárlást igazoló számla (vagy annak másolata), vagy a vásárlást igazoló nyugta.
    A készülékhez tartozó jótállási jegy.
  • Juttassa el a meghibásodott készüléket személyesen vagy postai úton szervizünkbe a 1031 Budapest, Emőd u.38 szám alá vagy adja le az Önhöz legközelebbi szaküzletben
    Kizárólag a Rextra Kereskedelmi Kft-től vásárolt termékekre vonatkoznak garanciális és javítási feltételek. Ezt a vásárláskor kiállított számlával, nyugtával vagy jótállási jeggyel tudja igazolni. 
    Szaküzleteinkben leadott meghibásodott termék esetén a javítási idő a plusz szállítással, akár 1-2 héttel is meghosszabbodhat.
    A javítás ideje függ a terméktől és annak hibájától. A Rextra Kereskedelmi Kft, mint forgalmazó Eladó köteles a jótállási, kellékszavatossági igényeidet megfelelően kezelni, de a javításokat néhány esetben a márkaszerviz végzi. Amennyiben a hibás terméket szaküzleteink egyikében vagy szervizünkben adtad le, a szervizelési idő megnövekszik a márkaszervizbe való eljuttatás idejével. A termék javítása esetén a jótállás időtartama meghosszabbodik a szervizben töltött idővel. A javítás állapotáról kérjük, minden esetben annál érdeklődjön, ahol leadta a készüléket javításra!
  • Választhatja a termék hivatalos márkaszervizét is a javításra, de akkor Önnek kell felvenni és eljuttatni hozzájuk a hibás terméket
  • Várja meg az értesítését a javítás befejezéséről!
 
TOVÁBBI HASZNOS TUDNIVALÓK, INFORMÁCIÓK
Az általunk forgalmazott termékekre a 151/2003 (IX.22) Kormányrendelet alapján az alábbi feltételek mellett 1 (egy) év jótállást vállalunk. Ettől bizonyos esetekben a fogyasztó javára eltérhetünk (pl Heine termékek- 5 év), de ezt minden esetben külön feltüntetjük a jótállási jegyen és a termék csomagolása és használati útmutatója is tartalmazza. A beszállítók, gyártók a jótállástól függetlenül változó idejű garanciát nyújtanak termékeikhez, amely biztosítja, hogy a rendeltetésszerű használat mellett előforduló hibák kijavítását az adott termék szakszervize vállalja a garancia időn belül.
 
 
A hibás terméket megtisztított állapotban kérjük visszaküldeni. Különösen fertőzésveszélyes anyaggal (pl. vér, váladék, egyéb testfolyadék) szennyezett termék átvételét a szerviz megtagadhatja! 
A készüléket eredeti, gyári csomagolásában, vagy annak hiányában a leggondosabb csomagolásban, minden tartozékával, valamint a kapott számlával (vagy másolatával) együtt kell szerízünkbe eljutattni. A garanciális javításokat továbbítjuk a márkaszervizeknek, így a leadott készülékek javításának ideje meghosszabbodhat. 
 
Kiemeljük azonban, hogy ezen tájékoztatás nem érint a Ptk. szerinti Kellékszavatossági jogokat és az ott meghatározott határidőket. Jelen tájékoztató csak és kizárólag a jogszabály által meghatározott Jótállásra vonatkozik.
 
 
Mit kell tudni a jótállási jegyről?
Jótállási igényét a vásárolt termékhez mellékelt jótállási jeggyel, az eredeti számlával, vagy ennek másolatával érvényesítheti. Kérjük, hogy ezen iratokat gondosan őrizze meg! Elveszett jótállási jegyet nem áll módunkban pótolni. A jótállási jegyen történő bármilyen, utólagos javítás, törlés vagy átírás, valótlan adatok bejegyzése a jótállási jegy érvénytelenségét vonja maga után.
 
Mettől meddig érvényes a jótállás?
A jótállási időtartam a termék az Ön részére történő átadás napján, vagy ha az üzembe helyezést mi vagy az általunk megbízott személy végzi, akkor az üzembe helyezés napjával kezdődik és egy évig érvényes. A termék javítása esetén a jótállás időtartama meghosszabbodik a szervizben töltött idővel. Kivétel, ha a szerviz hardver hibát nem talált, azaz a meghibásodást a szakszerűtlen kezelés, vírus, nem jogtiszta szoftver stb. okozta. A termék vagy jelentős részének cseréje esetén a jótállás időtartama a kicserélt termék (jelentős része) tekintetében újra kezdődik. A vásárló az észlelt hibát cégünk felé a legrövidebb időn belül köteles jelezni, amennyiben ezt elmulasztja, az ebből adódó károk a vevőt terhelik.
 
Mire nem érvényes a jótállás?
  • Az egyszer használatos termékeinkre, és fogyóeszközökre (pl. tű, fecskendő, izzó, elem, elektróda, stb.) a garancia nem terjed ki.
  • Helytelen szállítás, tárolás, erőszakos külső behatás, külső kábel szakadás, elemi csapás (pl.: villámcsapás, túlfeszültség) okozta rongálódás.
  • Szakszerűtlen kezelés, poros, nedves környezetben való használat.
  • Az Rextra Kereskedelmi Kft szervizén vagy a márkaszervizen kívül végzett beavatkozás, javítás, bővítés, átalakítás.
  • Hibásan telepített, nem jogtiszta szoftver vagy vírus okozta meghibásodás.
  • Természetes elhasználódás.
Mennyi időt vesz igénybe a javítás?
A javítás ideje függ a terméktől, annak hibájától. Bizonyos esetekben előfordulhatnak hosszabb javítási határidők, amennyiben nem áll rendelkezésre cserealkatrész a meghibásodott készülék javításához. Amennyiben a készülék nem javítható, ezt velünk a szerviz írásban közli és csereigazolást ad ki, amellyel hozzájuthat a meghibásodott készülékkel egyenértékű új készülékhez. 
 
Hogyan küldhetem el a hibás terméket a Rextra Kereskedelmi Kft-hez?
Meghibásodott készülékedet 3 féleképpen juttatja el hozzánk:
• személyesen is leadhtja bármelyik szaküzletünkben vagy közvetlenül a szervizünkben (1031 Budapest, Emőd u. 38 (C2-es épület, 16-os garázskapu),
• Leadhatja az Önhöz legközelebbi szaküzletünkben.
• Elküldheti egy választott futárszolgálattal vagy postai csommaggal. Ebben az esetben kérjük a jótállási jegy és a vásárlást igazoló bizonylatot vagy másolatát és a hiba részletes leírását. Enélkül a javítást szervizünk megtagadhatja!
 
REXTRA központi szerviz elérhetőségei:
• Cím: 1031 Budapest, Emőd u.38.
• Nyitva tartás: Munkanapokon 8.00-16.30
• Telefonszám: 06 (20) 661-9750

 

GARANCIÁLIS TERMÉK VISSZAVÉTEL TERMÉKVISSZAVÉTEL WEBÁRUHÁZBAN TÖRTÉNT VÁSÁRLÁS ESETÉN
(nem webáruházban vásárolt termékekre a 14 napos elállási jog nem vonatkozik)
 
A webáruházi vásárlás elállási jogáról itt olvashat részletesebben - Elállási jog
Meghibásodott termékek esetén 14 napos elállási jog után a garanciális termék javításának a menete a következő:
  • ha a leadott termék javítható, szerviz garanciálisan javítja, Ön köteles a javított terméket átvenni
  • amennyiben nem javítható a Rextra cseréli a terméket ugyanarra az eszközre, amellyet javításra hoztak, a jótállási idő újra indul.
  • amennyiben már nem áll rendelkezésre a termék, mert a gyártását időközben beszüntették vagy kifutó termék volt a vásárló választhat:
    - levásárolhatja a termék árát más eszközre, termékre, az esetleges árkülönbözetet fizetnie kell
    - vagy visszakéri a termék árát

SZERVIZ

A Rextra Kereskedelmi Kft szervízében vállalja az általa forgalmazott termékek javítását garanciai időn túl is.

GARANCIÁLIS IDŐN TÚLI ÜGYINTÉZÉS

  • Győződjön meg róla, hogy készüléke valóban meghibásodott-e!
    Ellenőrizze a tápkábelt, az áramellátást, szükség esetén cseréljen elemet, akkumulátor töltöttségét ellenőrizze
    Kapcsolja ki és kapcsolja be újra a készüléket
    Győződjön meg róla, hogy a készüléket a használati utasításnak megfelelő módon kívánja-e üzemeltetni.

     
  • Készítse elő a  vásárlást igazoló számla (vagy annak másolata), vagy a vásárlást igazoló nyugtát.
     
  • Juttassa el a meghibásodott készüléket személyesen vagy postai úton szervizünkbe a 1031 Budapest, Emőd u.38 szám alá vagy adja le az Önhöz legközelebbi szaküzletben
    Csak Rextra Kereskedelmi Kft-től vásárolt termékeket vesszük át javításra. A nem a REXTRÁ-nál vásárolt termékek esetében, ha alkatrészt kell cserélni a termékben azt nem tudjuk biztosítani, így a javítást vállalni nem tudjuk. Kérjük minden esetben a vásárlás helyére vigye készülékét szervízeltetni.
    Szaküzleteinkben leadott meghibásodott termék esetén a javítási idő a plusz szállítással, akár 1-2 héttel is meghosszabbodhat.
    A javítás ideje függ a terméktől és annak hibájától. Amennyiben a hibás terméket szaküzleteink egyikében vagy szervizünkben adta le, a szervizelési idő megnövekszik a márkaszervizbe való eljuttatás idejével. A javítás állapotáról kérjük, minden esetben annál érdeklődjön, ahol leadta a készüléket javításra!

 

  • A hibás terméket megtisztított állapotban kérjük visszaküldeni. Különösen fertőzésveszélyes anyaggal (pl. vér, váladék, egyéb testfolyadék) szennyezett termék átvételét a szerviz megtagadhatja! A készüléket eredeti, gyári csomagolásában, vagy annak hiányában a leggondosabb csomagolásban, minden tartozékával, valamint a kapott számlával (vagy másolatával) együtt kell szerízünkbe eljutattni.
  • Választhatja a termék hivatalos márkaszervizét is a javításra, de akkor Önnek kell felvenni és eljuttatni hozzájuk a hibás terméket
  • Amennyiben ajánlatot kér a javításra azt külön írásban jelezni szükséges!
  • Várja meg az értesítését a javítás befejezéséről!

 

Szerviz árlista -- HAMAROSAN, feltöltés alatt