Feladatok:
Ügyfelek telefonos és e-mailes megkereséseinek kezelése
Kérdések megválaszolása és problémák megoldása
Panaszkezelés és ügyfél-elégedettség biztosítása
Kapcsolattartás más osztályokkal az ügyfélkérések hatékony megoldása érdekében
Ügyféladatok, rendelések pontos rögzítése, módosítása az ügyviteli rendszerben
Recepciós munkatárs munkájának segítése (számlák iktatása, postázás)
Amit tőled várunk:
Kiváló kommunikációs készség szóban és írásban
Ügyfélközpontú gondolkodásmód és problémamegoldó képesség
Precizitás és önálló munkavégzés
Magabiztos számítógépes ismeretek (Word, Excel)
Előny, de nem feltétel: ügyfélszolgálati tapasztalat, ügyviteli rendszer tapasztalat
Amit kínálunk:
Versenyképes fizetés
Stabil, hosszú távú munkalehetőség
Barátságos, támogató csapat és kellemes munkakörnyezet
Ha szeretnél egy dinamikus csapat része lenni, ahol értékelik a munkádat, várjuk jelentkezésedet!
Önéletrajzokat a director@rextra.hu e-mail címre várjuk!